Comunicat Alcalde sobre la Cantera

Des de l’Ajuntament, no volem entrar en valoracions dels escrits/pamflets apareguts a les bústies centralitzades del Local Social, però si que volem transmetre a tota la població tranquil·litat en el sentit que l’Ajuntament de l’Albiol ha defensat i defensarà, com sempre ha fet, els interessos de tots el  albiolencs i albiolenques.

És cert, que des de fa temps l’empresa “Canteras La Ponderosa” va mostrar el seu interès en ampliar la seva explotació que afectaria al nostre Municipi.

L’Ajuntament vist que es tractava d’un tema que era poc conegut per l’immensa majoria dels nostres veïns, va decidir oferir la possibilitat de visitar les instal·lacions de “Canteras La Ponderosa”. Els membres del Consistori van ser els primers, seguit pels membres del Consell Rector de la EUC ,properament s’invitarà a l’Associació de Dones de l’Albiol, a l’ADF, a la Societat de Caçadors l’Albiolenca i per últim a tothom que estigui interessat en visitar aquesta explotació.

La finalitat és oferir-vos la informació bàsica necessària per poder opinar i valorar la proposta i així ser capaços de veure si aquesta activitat és interessant pel nostre municipi o no.

Per fer el més transparent possible tot aquest procés, hem demanat l’assessorament necessari a la Direcció General de Participació Ciutadana de la Generalitat per tal d’iniciar un procés de Participació Ciutadana que ha de permetre que tots els veïns i veïnes.

0 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!